onsdag 10 november 2010

Försoffad???

Hej,hopp... idag  efter frukost var jag inte så svårövertalad när E
ville kika på tecknat en stund.... o vips hade det gått en "stund"....
tiden bara flyger iväg när man har roligt...dax att göra lite nytta o
ut en sväng i skogen....

Vi hittade jättemycket fint i skogen jag o E...
jag vill börja o "Jula" nu!!!! men det känns ju lite
tidigt... vad ska grannarna tänka.....

Eftermiddagen tänkta vi tillbringa i vårt lilla
"pyssel o sy rum" dax att göra julkort om de
ska hinna bli klara .....kommer nog inte att se
så här "städat"ut om ett par timmar....
Emilia älskar att pyssla o dona ..har hon nog
ärvt efter sin mamma tror jag : )
Kram

2 kommentarer:

millandante sa...

Hoppas ni fick en mysig pysselstund!:)

Vilka härliga odlingslådor ni har!!!

Kram

Unknown sa...

Myyysigt att vara försoffad ibland..:) Du,går det bra att jag lägger in dig på min blogg..? Ha en härlig dag nu..Kram/Annelie