tisdag 2 november 2010

Varför.....

Varför????
 har "barnrum" alltid en tendens till att se röriga och
 stökiga ut hur mycket man än" städar och plockar"...
det är en fråga som far genom mitt huvud dagligen..
Sorgligt nog så vet jag svaret...:
Där finns alldeles FÖR MYCKET LEKSAKER!!!!
(jag tror nog att vi skulle kunna förse ett helt dagis..)
Varje gång man är iväg i stan är det bara en tids fråga
när frågan kommer...-snälla mamma får jag en sak?,
-jag har önskat mig en "sånhär" hela tiden...
snälla mamma???
...och så fortsätter det....
Är det fler som känner igen sig????
Barn är smarta ..de vet att har de" tjatat" länge nog så
brukar det gå... och så vips finns det ännu mer saker på
rummet....

Tallriks hyllor skulle jag nog kunna ha hur många som helst...

Goose djur finns det gott om....

Ha det bra i "rusk vädret" /Kram

1 kommentar:

Vitt för själen sa...

Vilket härligt flickrum!
Och jag håller med...alla barnens prylar..hihi, hur mycket man än städar..ingen ände på det.
Förresten- nu för tiden får jag inte städa barnens rum. De vill göra det själva!!

Tallrikshyllor är nog hemmets vackraste "möbel"!
Må så gott, kram Sophia