torsdag 2 december 2010

Tidningar....

Gick igenon mina tidnings högar härom kvällen.....
det har blivit några genom åren, det jag sökte var
"jul teman" jag tycker nästan de "gamla" har varit
bättre än de nya i år ,eller vad tycker ni????
hur som helst, det tog en stund men lite inspirerad
blev jag, funderar på om granen ska få flytta in i
helgen eller snarare "packas upp" då vi ju köpt en
plast gran ....när sätter ni in eran???
Enda fördelen med plast gran är nog att det blir en
fridfullare jul då man slipper tjafset  vid val av gran
den där "perfekta" levande med alla grenar på "rätt"
plats har jag aldrig hittat under alla år, nu kan jag bara
"böja till "den lite....men skämt å sidor så hade jag
nog hellre haft en levande om vi kunnat.....
Ha det bra i snöyran / T

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello Again

I love your header its stunning very festive. I really like all your touches they are very creative...
Have a nice weekend it's cold here in Canada but no snow!!!!!
Rosemary...