måndag 3 januari 2011

Rätt beslut....

Hallå i  stugorna.... o god fortsättning på det nya året!!!!
 I helgen fattade jag efter noga övervägande ett stort beslut....
nu orkar jag inte se honom mer.....
Jag har packat ner allt omsorgsfullt i lådor.... nu vill jag bara
få till ett slut - nu SKA han UT......
Det känns bra efteråt... rent o fräscht på nåt vis...
en bra start på det nya året.......
 





Valet stod mellan granen o " Gubben ".........
det blev granen
Gubben får nog stanna ett år till...fniss : )

NU VILL JAG HA VÅR......

Ha det bra så hörs vi snart igen...
Kramar T

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt med julgransplundring. Jag har också haft det och det blev verkligen jättemysigt och rent här hemma. Nu inväntar vi vår så pastellerna får komma fram. Ska fundera ut vilka färger vi ska ha bara.

Kram Teres

millandante sa...

Hahaha...
Jag slängde ut min igår!
(Granen!!!)

Tack för ett gott skratt!
Kram