torsdag 27 januari 2011

Snygg eller ful....



Är den snygg  eller ful,den gamla lampskärmen
som just nu får vara extra kruka till mitt
olivträd??????




Det tål att tänka på.....



Ja,varför inte...
Den passar ju ihop med den andra " rostiga skiten "
som hänger över matbordet hi,hi...

När jag köpte den för en femma så tänkte jag mig den
som en förvaring ,men det visade ju sig att den passade
till annat oxå , ska nog leta efter flera : ) : )

Åter till frågan : snygg el ful???
ja,vad tycker ni????

Kram Therese

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker att det var läckert och annorlunda..:))Det är ju kul att hitta på lite eget..Ha en skön och härlig Torsdag nu...Kram/Annelie

Anonym sa...

super snyggt, skulle jag säga. . .

fröken knopp sa...

Läckert!!!

Kramar Elin

Tina sa...

Halloj, först tänkte jag njaaa, men sen ganska snabbt ångrade jag mig. Men den rostiga skiten gillar jag skarpt...du är rolig, du.

Kram Tina