onsdag 9 februari 2011

Ett lyckat inköp...



Godkväll,godkväll.....

Hur gör man för att få tiden att räcka till ?????
har ni några bra tips ang detta så får ni gärna dela
med er till mig,för jag hinner inte med hälften av 
vad jag skulle vilja hinna just nu.....
men , men...bara att gilla läget....

Idag har vi i alla fall haft ett helt underbart väder!!!
Fler dagar som denna tack!!!!
Vi behöver SOOOL ,sol mera SOL!!!!!

För ett tag sen gjorde jag ett bra köp ...
Svart / vit randig quilt från Jysk för 99 :-
En färgkombination som funkar överallt....

Snart fredag igen mina vänner....
Men nu,dax att krypa till kojs...
Natti,natti....
 Kram Therese

5 kommentarer:

Tina sa...

Gokväll, den var jättesnygg!
Får nog kolla det imorgon...

Kram Tina

Unknown sa...

Gomorron vännen,ja du kan få några timmar av mig..:))Jag har massor av såna eftersom jag förbrukar mina på fm,sen viloläge resten...Å vilken snygg quilt du köpt då och billig...Härligt!!! Ha en bra dag nu..Kram/Annelie

Vit dröm sa...

Så fin quilt, och till riktigt bra pris också:)
Här är det bara snö, snö och åter snö...
Hoppas du har en skön torsdag!
Kram Anna

Majas skafferi sa...

hej! Letar själv efter tid!! Hinner Aldrig det jag vill känns det som.. och nu vill jag till jysk till råga på allt och se om det finns ett sånt täcke till mig med! ;)
Trevlig Helg!

Industri house sa...

Visst är det kul när man hittar sådana fina grejor och till ett sådant bra pris dessutom! inte helt fel!! Ha en riktigt bra helg, kram jessica.