torsdag 18 november 2010

Färg glatt....

Hallå i höstmörkret....... det var ett par dar sen sist...
hos mig är det jobb på dagarna o sjukt barn som väntar när man
kommer hem...trist...när pappa varit hemma hela dagen så blir det
mamma för hela slanten när man stiger innanför dörren....
så man hinner ju inte riktigt allt man skulle vilja nu....

Förra året fastnade jag för så snygga kuddar hos Josse ,de var tyvärr
inte riktigt i mina färger ... så det blev fram med sax o symaskin...
sydde 2st o en duk.. blev inte helt perfekta men de duger bra till mig,
färgerna var precis de jag ville ha.. o tyg snuttar har man ju gott om.

Tänkte börja planera lite jul i huset... då jag är ledig i helgen,kanske
hamnar kuddarna i köket i år i stället för bara rött o vitt.....
det tål att tänka på... Ha det gott /Kramar T

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka snygga kuddar..:) Nu blev jag riktigt sugen på att sy..:) Härligt när man får inspiration från andra..Ha en mysig kväll..Kram/Annelie

Rosengårdens Inredning sa...

Hallå i stugan!

Jag har redan tjuvstartat...hängt upp 2 st stjärnor i köksfönsterna, till mångas förtret...hi,hi. Men det tar ju lite tid innan allt är framme så det gäller att börja i tid :)
Fina kuddar du sytt !

Ha det gott// Kram Malin